מכשיר לניקוי אבנית בשיניים

מבצע החודש! הוסיפו 3 פריטים או יותר לסל הקניות וקבלו 10% הנחה נוספת!

המחיר המקורי היה: ₪378.המחיר הנוכחי הוא: ₪186.

כרטיסי-אשראי
13 צופים במוצר הזה עכשיו!

משלוח מהיר

נשלח ישירות מהיצרן מחו"ל או מהארץ.

אחריות קניתי.קום

לא אהבתם, לא שילמתם (החזרות קלות)

שירות 24/7

שירות לקוחות מסביב לשעון באתר או בצ'אט.

תיאור

תהנו מחיוך לבן ואסתטי עם מכשיר ניקוי האבנית שלנו!

נאבקים עם הצטברות אבנית מכוערת על השיניים? רוצים לשפר את בריאות הפה ולהחזיר את הביטחון בחיוך שלכם? המכשיר שלנו לניקוי אבנית בשיניים כאן כדי לעזור!

 היפרדו מתופעות לא נעימות

הצטברות אבנית משפיעה לא רק על המראה האסתטי של השיניים, אלא גם מובילה לריח רע מהפה ומגבירה את הסיכוי לפתח מחלת חניכיים ועששת. אל תתנו לתופעות הלא נעימות הללו לפגוע בחייכם החברתיים והאישיים!

עם המכשיר שלנו לניקוי אבנית בשיניים, תוכלו לנקות אבנית, כתמי קפה ומראה שיניים צהובות ללא חשש לפגיעה בשיניים. המכשיר לניקוי אבנית בשיניים עדין, יעיל ומיועד לניקוי כתמי קפה וסיגריות ובעיקר הסרת אבנית. בנוסף, המכשיר לא פוגע בציפוי השיניים, האמייל או החניכיים.

נוח ונייד

המכשיר שלנו לניקוי אבנית בשיניים מיועד לשימוש ביתי ונוח ונייד במיוחד. יש לו מגוון טיפים ומשקל קל במיוחד, מה שהופך אותו לנוח לנשיאה איתכם לכל מקום. בנוסף, על ידי שימוש קבוע במכשיר שלנו, תוכלו לדחות את תדירות הביקורים אצל רופא השיניים שלכם!

שמרו על בריאות החניכיים שלך

הצטברות חיידקים בין השיניים ועל החניכיים עלולה להוביל לחורים, עששת, דלקות חניכיים, נסיגת חניכיים והצטברות אבנית. אך עם המכשיר שלנו לניקוי אבנית בשיניים תוכלו לשמור על בריאות החניכיים שלכם על ידי ניקוי השיניים מהאבנית הפוגעת בחניכיים וגורמת למחלות פה.

 שאלות נפוצות

האם מכשיר זה מהווה תחליף לביקור אצל רופא השיניים?
לא, המכשיר שלנו לניקוי אבנית בשיניים אינו תחליף לביקור אצל רופא השיניים. אתם עדיין צריכים לראות את רופא השיניים באופן קבוע לניקוי מקצועי ובדיקות.

באיזו תדירות עלי להשתמש במכשיר?
מומלץ להשתמש במכשיר שלנו באופן קבוע בהתאם להוראות היצרן.

האם המכשיר כואב לשימוש?
לא, המכשיר שלנו עדין ויעיל לניקוי אבנית מהשן למראה נקי ואסתטי.

האם המכשיר קשה לשימוש?
לא, המכשיר שלנו מיועד לשימוש ביתי והוא נוח ונייד במיוחד. יש לקרוא את עלון המידע ולהשתמש בו באחריות ובהתאם להוראות היצרן.

האם המכשיר יפגע בשיניים שלי?
לא, המכשיר שלנו אינו פוגע בציפוי השיניים, הרובד, האמייל או החניכיים. הוא מיועד לניקוי אבנית, כתמי קפה ומראה שיניים צהובות ללא חשש לפגיעה בשיניים.

חוות דעת (0)

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מכשיר לניקוי אבנית בשיניים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.