מכשיר לעיסוי קרקפת נטען

מבצע החודש! הוסיפו 3 פריטים או יותר לסל הקניות וקבלו 10% הנחה נוספת!

המחיר המקורי היה: ₪336.המחיר הנוכחי הוא: ₪211.

כרטיסי-אשראי
13 צופים במוצר הזה עכשיו!

משלוח מהיר

נשלח ישירות מהיצרן מחו"ל או מהארץ.

אחריות קניתי.קום

לא אהבתם, לא שילמתם (החזרות קלות)

שירות 24/7

שירות לקוחות מסביב לשעון באתר או בצ'אט.

תיאור

מציגים את עיסוי הקרקפת החשמלי האולטימטיבי – הפתרון המושלם לאלו מאיתנו המחפשים הקלה במתח, רוגע ונעורים! עם העיצוב החדשני והתכונות המתקדמות שלו, המכשיר החזק הזה אידיאלי עבור כל מי שמחפש לשפר את הבריאות והרווחה הכללית שלו.

✔ היפרדו ממיגרנות וכאבי ראש: נמאס לכם להתמודד עם כאבי ראש ומיגרנות תמידיים? מכשיר עיסוי הקרקפת החשמלי שלנו יכול לעזור! על ידי גירוי זרימת הדם לראש, המכשיר יעזור להפיג מתחים ויפחית את עוצמת הסימפטומים של כאבי ראש ומיגרנה.

✔ מקדם צמיחת שיער וחיזוק טבעי: עיסוי הקרקפת שלנו הוא יותר מסתם כלי הרפיה – הוא למעשה יכול לעזור לשפר את בריאות השיער! על ידי גירוי הקרקפת ושיפור זרימת הדם, מכשיר העיסוי יכול לעזור לעודד צמיחה טבעית של השיער ולחזק את זקיקי השיער.

✔ רב תכליתי ונוח: עם ארבעה ראשי סיליקון, מכשיר העיסוי מתאים לעיסוי הראש, הצוואר, הגב והרגליים – מה שהופך אותו לכלי העיסוי המושלם לכל הגוף. בנוסף, העיצוב הקל והנייד שלו מאפשר לשאת אותו לכל מקום ולהנות ממנו גם בטיול או חופשה.

✔ עיסוי ברמה מקצועית בבית: לא צריך עוד לבזבז את הכסף והזמן על מטפלים יקרים – עם מכשיר עיסוי הקרקפת החשמלי שלנו תוכלו ליהנות מהיתרונות של עיסוי מקצועי ממש בתוך הבית! ארבעת הראשים המסתובבים של המכשיר מדמים תחושה של עיסוי שנעשה על ידי מעסה מקצועי, ומספקים חוויה ייחודית ויעילה.

✔ בטוח ועדין: המוצר עשוי מסיליקון והמכשיר בטוח לשימוש גם על עור רגיש. בנוסף, העיצוב הייחודי שלו מבטיח שהוא לא ייתפס בשיער – מה שהופך אותו לפתרון המושלם עבור כל מי שמחפש חווית עיסוי ללא טרחה.

✔ נטענת ועמידה: מכשיר עיסוי הקרקפת החשמלי יאפשר לכם ליהנות מעד ארבעה ימי שימוש בטעינה אחת! בנוסף, כאשר נגמרת הסוללה הטעינה פשוטה במיוחד.

✔ קל לניקוי: ניקוי מכשיר עיסוי הקרקפת מעולם לא היה פשוט יותר! כל מה שעליכם לעשות זה לשטוף את המוצר תחת מים זורמים ולהסיר את ראשי העיסוי לניקוי מהיר וקל. כזה פשוט!

✔ מושלם לכל אחד: בין אם אתם מחפשים להקל על מתח שאתם חווים, לשפר את מצב הבריאותי והרווחה הכללית שלכם, או פשוט ליהנות מעיסוי מרגיע, מכשיר עיסוי הקרקפת החשמלי שלנו הוא הפתרון המושלם עבורכם. עם התכונות המתקדמות והעיצוב החדשני שלו, מדובר בכלי אולטימטיבי עבור כל מי שמחפש לשפר את איכות חייו.

שאלות נפוצות:

כמה זמן מחזיקה הסוללה בטעינה מלאה?
ניתן ליהנות מעד ארבעה ימי שימוש בטעינה בודדת, כאשר כל שימוש נמשך באורך של עד 10 דקות.

האם מכשיר העיסוי מתאים גם לקרקפת עם עור רגיש?
כן! מכשיר לעיסוי הקרקפת שלנו עשוי מסיליקון המשמש בתעשיית המזון ובטוח לשימוש גם על עור רגיש.

איך מנקים את מכשיר עיסוי הקרקפת?
כל מה שצריך לעשות זה לשטוף את המוצר תחת מים זורמים ולהסיר את ראשי העיסוי לניקוי מהיר וקל.

האם ניתן להשתמש בעיסוי הקרקפת בחלקים אחרים של הגוף שלי מלבד הקרקפת?
כן! עם ארבעת ראשי הסיליקון שלו, מכשיר עיסוי הקרקפת שלנו מתאים לעיסוי הראש, הצוואר, הגב והרגליים.

האם מכשיר לעיסוי הקרקפת קל לשימוש?
כן! המוצר עוצב מתוך מחשבה על נוחות המשתמש. מכשיר העיסוי שלנו קל לאחיזה ולשימוש – מה שהופך אותו לפתרון המושלם עבור כל מי שמחפש חווית עיסוי ללא טרחה.

חוות דעת (0)

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מכשיר לעיסוי קרקפת נטען”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.