ערכת מיקרובליידינג לעיצוב גבות

מבצע החודש! הוסיפו 3 פריטים או יותר לסל הקניות וקבלו 10% הנחה נוספת!

המחיר המקורי היה: ₪336.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.

כרטיסי-אשראי
6 צופים במוצר הזה עכשיו!

משלוח מהיר

נשלח ישירות מהיצרן מחו"ל או מהארץ.

אחריות קניתי.קום

לא אהבתם, לא שילמתם (החזרות קלות)

שירות 24/7

שירות לקוחות מסביב לשעון באתר או בצ'אט.

תיאור

👁 תהנו מגבות מושלמות במראה מקצועי בכל פעם עם ערכת מיקרובליידינג לעיצוב גבות שלנו! ערכה זו נועדה לאפשר לכן להנות משליטה אולטימטיבית על צורת הגבות והצבע שלהן, כך שתוכלו להשיג את המראה המושלם בכל פעם מחדש. בין אם אתן רוצות להוסיף נפח, למלא אזורים דלילים או ליצור מראה חדש ומודגש, ערכת הגבות שלנו היא הפתרון המושלם למה שאתן מחפשות.

💪 ערכת המיקרובליידינג שלנו לעיצוב גבות כוללת את כל מה שצריך כדי ליצור את הגבות המושלמות, כולל 10 שבלונות שיעזרו לכן למצוא את הצורה המושלמת לפנים שלכן. השבלונות שלנו קלות לשימוש ומגיעות במגוון גדלים, כך שתוכלו למצוא את הצורה המתאימה ביותר לגבות שלך.

💆‍♀️ עם ערכת הגבות שלנו, תוכלי סוף סוף להיפרד מהטרחה של תחזוקת גבות יומיומית. הנוסחה שלנו משלבת סיבי שיער דקים היוצרים מראה גבות מלא עם פיגמנט עשיר המדמה שיער אמיתי. התוצאה היא גבות במראה טבעי לחלוטין ואחיד שיחזיקו לאורך כל היום.

💦 ערכת הגבות שלנו גם עמידה במים וזיעה, כך שלא תצטרכו לדאוג שהגבות שלכן יתחילו להכתים או לדהות במהלך היום. הערכה שלנו קלה ליישום, ומגיעה עם מדריך למשתמש שידריך אתכן בתהליך שלב אחר שלב.

👩‍🦰 בין אם יש לכן גבות דקות או שסתם הייתן רוצות להנות ממראה חדש ונועז, ערכת מיקרובליידינג לעיצוב גבות היא הפתרון המושלם. הערכה שלנו עמידה, עמידה לאורך זמן וקלה להסרה, כך שתוכלו להתנסות במראה שונה מבלי להתחייב לאיפור קבוע.

🤔 עדיין לא בטוחות אם ערכת ביטוי מיקרובליידינג גבות שלנו מתאימה לך? קראי על שאלות נפוצות האלה כדי ללמוד עוד:

איך כדאי לבחור את השבלונה המתאימה לגבות שלי?
הערכה שלנו מגיעה עם 10 שבלונות שונות לבחירה, כך שתוכלו למצוא את המתאימה ביותר לגבות שלכן. אנו ממליצים לנסות כמה שבלונות שונות כדי לראות איזו מהן מתאימה לכן ביותר.

האם ערכת הגבות קלה לשימוש ?
כן! ערכת הגבות שלנו מגיעה עם מדריך למשתמש שידריך אותכן בתהליך שלב אחר שלב. המוצר פשוט לשימוש ובאמצעותו תוכלו להנות מיצירה של גבות מושלמות תוך זמן קצר.

כמה זמן יחזיק צבע הגבות?
צבע הגבות שלנו עמיד לאורך זמן ויישאר במקום כל היום, אפילו במים וזיעה.

האם ניתן להסיר את צבע הגבות בקלות?
כן! קל להסיר את צבע הגבות שלנו עם מסיר איפור עדין.

האם צבע הגבות יראה טבעי?
בהחלט! הנוסחה שלנו משלבת סיבי שיער דקים היוצרים מראה גבות מלא עם פיגמנט עשיר המדמה שיער אמיתי, כך שהגבות שלכן ייראו טבעיות לחלוטין.

חוות דעת (0)

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכת מיקרובליידינג לעיצוב גבות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.