ארנק כרטיסים איירטאג

מבצע החודש! הוסיפו 3 פריטים או יותר לסל הקניות וקבלו 10% הנחה נוספת!

המחיר המקורי היה: ₪322.המחיר הנוכחי הוא: ₪161.

כרטיסי-אשראי
8 צופים במוצר הזה עכשיו!

משלוח מהיר

נשלח ישירות מהיצרן מחו"ל או מהארץ.

אחריות קניתי.קום

לא אהבתם, לא שילמתם (החזרות קלות)

שירות 24/7

שירות לקוחות מסביב לשעון באתר או בצ'אט.

תיאור

הכירו את ארנק כרטיסי האיירטאג – הפתרון האולטימטיבי לכל מי שמחפש לשדרג את השימוש בארנק שלו! היפרדו מארנקים מגושמים ומיושנים שמכבידים עליכם והכירו את האביזר אלגנטי והמסוגנן שישאיר אתכם מאורגנים ואופנתיים.

🔍 דק, אופנתי, מאובטח: שדרגו את הארנק שלכם עם ארנק כרטיסים איירטאג

בין אם אתם יוצאים לבילוי בשעות הערב או מבצעים סידורים ברחבי העיר, ארנק הכרטיסים של איירטאג הוא ללא ספק המוצר המושלם לכל מצב. עם העיצוב האלגנטי והקומפקטי שלו, מדובר בפתרון אולטימטיבי לכל מי שמחפש לייעל את השגרה.

עשוי מסיבי פחמן איכותיים, אלומיניום וציפוי פחמן, ארנק הכרטיסים של איירטאג ילווה אתכם עוד שנים ארוכות. עם היכולת להחזיק עד 10 כרטיסים בפנים, בהם כרטיסי אשראי, מסמכי זיהוי ועוד, מדובר בפתרון המושלם לכל מי שמעוניין לשמור על המסמכים החשובים שלו מסודרים ונגישים.

אחד המאפיינים הבולטים של ארנק הכרטיסים של איירטאג הוא טכנולוגיית ה-RFID שלו נגד גניבה. הטכנולוגיה החדשנית תבטיח שהכרטיסים שלכם מוגנים מפני גניבה ותשמור על המידע האישי שלכם בטוח ומאובטח.

אבל זה לא הכל – ארנק כרטיס ה-איירטאג מגיע גם עם כיס מובנה לאיירטאג. הדבר יאפשר לכם לאתר בקלות את הארנק שלך מכל מקום בו אתם נמצאים. בנוסף, מחזיק השטרות החיצוני המחזיק לתפיסת שטרות ייקלו אף הם על ארגון המזומנים שלכם.

🔍 הפתרון האולטימטיבי לכל מי שמעוניין לשדרג את הארנק

אם אתם מעוניינים לשדרג את הארנק, ארנק הכרטיסים של איירטאג הוא ללא ספק הפתרון המושלם. עם העיצוב הדק והמסוגנן, החומרים האיכותיים ומאפייני האבטחה החדשניים שלו, מדובר במוצר האולטימטיבי לכל מי שמעוניין להישאר מאורגן ובסטייל.

שאלות נפוצות:

כמה כרטיסים יכול להכיל ארנק כרטיסי איירטאג ?
ארנק כרטיסים איירטאג יכול להכיל עד 10 כרטיסים, כולל כרטיסי אשראי, מסמכי זיהוי ועוד.

האם ארנק כרטיסים איירטאג מאובטח?
כן! ארנק כרטיסים איירטאג כולל טכנולוגיית RFID נגד גניבות, המבטיחה שהכרטיסים שלכם מוגנים מפני גניבה ושהמידע האישי שלך נשמר בטוח ומאובטח.

האם ארנק כרטיסים איירטאג מגיע עם איירטאג?
לא, ארנק כרטיסים איירטאג אינו מגיע עם איירטאג. עם זאת, יש למוצר כיס מובנה עבור איירטאג, שיאפשר לכם לאתר בקלות את הארנק שלך.

מאילו חומרים עשוי ארנק כרטיס האיירטאג ?
ארנק הכרטיסים של איירטאג עשוי מסיבי פחמן איכותיים, אלומיניום וציפוי פחמן, מה שהופך אותו לעמיד ובנוי להחזיק מעמד.

האם ארנק כרטיסים איירטאג קל לשימוש?
כן! ארנק כרטיסים איירטאג איכותי מאוד וקל לשימוש, עם מחזיק לשמירה על שטרות ועיצוב נוח לשליפה מהירה של כל הכרטיסים. בנוסף, העיצוב הדק והמסוגנן שלו נכנס בקלות לכל כיס.

חוות דעת (0)

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ארנק כרטיסים איירטאג”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.